Ik schrijf advertentiecopy, denk reclameconcepten uit, type blogs en help mensen en merken met hun verhaal. Daarbij geloof ik erin dat je boodschappen vaak het beste kunt overbrengen met humor. En dat daarbij vrouwelijk inzicht belangrijk is als het gaat om copy en creatie. De reclamewereld wordt nog steeds gedomineerd door mannen, terwijl veel producten zijn gemaakt voor de vrouw of door ze worden gekocht. Dat veel mannen dus de ideeën verzinnen, daar mag mij wel wat verandering in komen. De afgelopen jaren heb ik voor veel verschillende merken gewerkt, zoals innocent drinks, ING, Coca-Cola, EasyToys, Camaretten, SmartWater, Lexa.nl, Comedy Café Amsterdam, CJP, Samsung, De Grote Prijs van Nederland en Sony Music Unlimited.
Ik schrijf advertentiecopy, denk reclameconcepten uit, typ blogs en help mensen en merken met hun verhaal. Ik geloof erin dat je boodschappen vaak het beste kunt overbrengen met humor. En dat vrouwelijk inzicht belangrijk is als het gaat om copy en creatie. De reclamewereld wordt nog steeds gedomineerd door mannen, terwijl veel producten door vrouwen worden gekocht. Dat veel mannen de ideeën mogen verzinnen, daar mag mij wel wat verandering in komen. De afgelopen jaren heb ik voor veel verschillende merken gewerkt. Hier wat namedropping: innocent drinks, The Good Roll, ING, Coca-Cola, EasyToys, Camaretten, SmartWater, Lexa.nl, Comedy Café Amsterdam, CJP, Samsung, De Grote Prijs van Nederland en Sony Music Unlimited.